VivaGym, K. Kalinausko g. 2B, Vilnius. +370 (612) 83 495, +370 (655) 46 601

Birutė Valatkienė / Asmeninė trenerė

 

 

IŠSILAVINIMAS

 

 Vytauto Didžiojo universitetas, Biomedicinos mokslų srities ekologijos ir aplinkotyros krypties mokslų daktaro laipsnis.

 

 SPECIALIZACIJA 

 

  • Klasikinės jogos užsiėmimai — asanos (fiziniai pratimai) ir pranajama (kvėpavimo pratimai).
  • Jėgos ir fitness treniruotės crossfit pagrindu. 
  • Fitness bokso treniruotės.
  • Sveika gyvensena (įskaitant vegetarinę mitybą).

 

 KVIEČIU  

 

į asmeninius jogos užsiėmimus (pageidaujant, šie užsiėmimai gali vykti ir mažomis grupelėmis iki 3 asmenų), jėgos ir fitness, bei fitness bokso treniruotes.

 Treniruočių struktūra ir formatas priklausys nuo Jūsų poreikių, galimybių, bei tikslų. Siekiant individualių tikslų, galimybės derinti įvairių metodikų elementus yra išties plačios, tačiau ne mažiau svarbu yra ir tinkama mityba bei režimas, o taip pat – nusiteikimas ir bendra savijauta.

Jogos užsiėmimai taip pat bus pritaikyti Jūsų patirčiai ir galimybėms, juk svarbiausia – saugiai ir žingsnelis po žingsnelio atrasti tai, ką siūlo ši sena ir klasikinė metodika, pagerinti savo sveikatą ir savijautą, suteikti kūnui ir sielai lengvumo…

 

 

 TRUMPAI APIE SVARBIUS DALYKUS 

 

Ar kada nors pagalvojote, kad koks esate gyvenime, toks ateinate ir į sporto salę? Ir atvirkščiai – koks būnate (tampate…!) sporto salėje, toks išeinate ir atgal į pasaulį? Ir taip prasideda mažų pokyčių ilga grandinė… Nuolatinė įtampa, blogas miegas, nerimas ir energijos trūkumas, dėl sėdimo darbo prasidėję kasdieniai skausmai ir jausmas, kad nieko negaliu pakeisti…O gal jausmas, kad ir galiu daugiau, ir noriu daugiau, bet nežinau kur ir kaip? Daugelis ieškome kaip keisti savo gyvenimą, ir vienas būdų tam yra sportas, kas tai bebūtų – ar sporto salė, ar miško takelis krosui po darbo.

 

Į sporto pasaulį patekau pamažu. Kiek save atsimenu, visada judėjau… Prieš 15 metų prasidėjo pirmi „tikri“ žygiai su kuprinėmis, po to – alpinizmas ir uolų laipiojimas. Atsirado supratimas, kad reikia pastovių treniruočių, prasidėjo pirmos traumos ir atradimas, kad būtent sporto dėka galima su jomis susitvarkyti. Ieškojimai atvedė ir iki jogos — pirma pažintis įvyko 2005 m., o po kelių metų sutikau savo pirmus tikrus jogos mokytojus. Pradėjus sportuoti pas VivaGym trenerį Valerijų įvyko tikras lūžis – supratau, koks stiprus mišinys yra kovos menų, tradicinių fitness elementų ir įvairių metodų (pvz., crossfit) derinimas, ir kiek daug reiškia tuo gyvenantis ir mokantis patirtį perteikti treneris.

 

 „Kovos menai“ neturėtų skambėti mistifikuotai ar egzotiškai. Teisingai taikant tam tikrus elementus, tai ir galimybė greičiau reabilituotis po traumų, ir viso kūno stiprinimas. O pirmiausia keičiasi psichika – ji perima tas pačias greičio ir ištvermės savybes, kurių reikia užsiėmimo metu, išmoksta geriau ir greičiau priimti smūgius, kurių netrūksta ir mūsų gyvenime, reaguoti, pažvelgti į akis realybei ir netgi, pagaliau — į save. Išmokstame, jog klysti galima, ir kitaip mokymosi procesas net nevyksta. Ir neabejotinai patiriame visą puokštę emocijų…:). Geras užsiėmimas treniruoklių salėje taip pat reikalauja koncentracijos, disciplinos ir valios. Tačiau už visa tai gauname atlygį – stipresnį „psichinį stuburą“ (o fizinį-neabejotinai), geresnę sveikatą, pasitenkinimo ir pasitikėjimo savimi, energijos (štai jums ir resursai pokyčiams, kuriuos norėtume pradėti…). Išmokstame mėgautis šiomis sportui skiriamomis valandomis, tai tampa nebeatskiriama gyvenimo dalimi, ir tada tikrosios permainos tik prasideda…

 

 Esu klasikinės jogos pasekėja. Vertinu šią laiko patikrintą metodiką, skirtą pažinti save, lavinti kūną ir protą bei ugdyti koncentraciją, padedančią išsaugoti fizinę ir psichinę sveikatą, laipsniškai išsilaisvinti nuo kūne besikaupiančios įtampos ir nerimo. Jogos praktikų yra ne viena, tačiau pagrindas – asanos (fiziniai pratimai) ir pranajama (kvėpavimo pratimai), kuriuos atliekant kartu pasiekiamas išties efektyvus poveikis. Jei nėra galimybių pilnaverčiam jogos užsiėmimui, į kasdienes savo treniruotes visada integruoju bent kažkuriuos elementus, o tempimo pratimus — visada.

 

 Terminas „crossfit’as“ vis dar kelia daug klausimų, nors tai nėra jokia naujovė dabartiniam pasaulyje. Panašaus tipo treniruotes jau nuo seno naudojo kovos menų meistrai, vėliau – armija, policija, o dabar, aišku — ir daugybė sportininkų visame pasaulyje. Tai tam tikru eiliškumu, įvairiu intensyvumu ir su įvairiais svoriais išdėstyti jėgos, gimnastikos ir kardio pratimai, leidžiantys pasiekti didesnį treniruotės efektyvumą bei visapusiškai lavinti kūną, o būtent tai ir turėtų būti vienu pagrindinių tikslų. Ir be abejo, ši metodika tinka ir metantiems svorį, ir auginantiems raumenų masę (kalbame ne apie kultūristus..:).

 

 Sportas man padėjo ne tik atsitiesti po traumų ar išgyventi sunkius periodus, svarbiausia, jis tapo vienu įrankių, padedančių man pažinti ir ugdyti save, suteikė galimybę tobulėti ir kitose srityse. Stiprios dvasios ir stipraus kūno harmonijos koncepcija visada traukė taip stipriai, kaip ir laisvės ar vidinės drąsos idėjos, nors tuo pačiu tai atrodė tolima lyg gražus filmas. Tačiau po pirmų realių potyrių tapo nebeįmanoma sustoti. Supratau, kad kiekvieno mūsų gyvenime įmanoma išgyventi neįtikėtiną atradimų ir tobulėjimo džiaugsmą, keisti save, judėti pirmyn ir pirmyn, ir tai yra vienos svarbiausių patirčių, kuriomis norisi dalintis su kitais.